Kinect ve FIFA 2013


EA diyor ki, FIFA 2013’ün Xbox 360 sürümünde Kinect desteği olacakmış.

Hazırladıkları tanıtıma bakılırsa, bence sadece menüye girip oyuncu değiştirme gibi gudik -basit ve saçma- şeyleri koymuşlar. Ben zaten FIFA tayfasından değilim. PES varken antin kuntin oyunlar oynamam ama teknolojik olarak ben ne isterim?

Ayağımı takip etsin, pasları belirleyeyim, şut çektirtebileyim, çalım atarken 3, 5 hareketten birini yapabileceği kombinasyonlarım olsun.

Ama tabi EA’nın ticari kafası nereye, benim ya da oyuncuların arzuları nereye?

İzleyin, buyurun…

Ben diyorum ki:

