Anime – Ganbare Genki – Boksör Çocuk


Uzun süredir ellerimi buna bulamak istiyordum ama bulamıyordum. Sonunda ortalama kalite bir altyazısız sürümünü buldum ve indirmeye başladım.

Ortalama 5k ile inse de yapacak bir şey yok, elimizdekiyle idare etmesini bileceğiz artık… Gerçi bu şekilde inmeye devam ederse, 3 seneden önce bitmez muhtemelen.

Hatırlayan varsa, bunu TRT yayınlamıştı çok eskiden. O zaman benim kardeşim birkaç yaşlarında falandı muhtemelen. Babamla “ben boksör olmak istiyorum” mevzusu yaptıklarını anımsar gibiyim.

Ne işe yarar? Eğer gönüllü bir japonca bilen çıkarsa, çevirisini yaparım. Olmazsa, benim arşivimde durmaya devam eder.

Ben diyorum ki:

