Street Fighter Hyper Collection


Kineda Capcom ile tasarım ortaklığı yapmış ve gerçekten güzel görünen -ki ben chibi sevmem ama bunlar fena değil, kabul ediyorum- bir Street Fighter tişört seti hazırlamış.

Tüm karakterler chibi tasarım ve tişörtlerin tanesi 36$. Parasını görene kadar herşey tamamdı ama malesef bir tişörte, sırf üzerinde Blanca ya da Vega var diye 100TL’ye yakın (kargo ile birlikte) veremem sanırım. Elim gitmez yani.

Ha benim elim gider diyen de varsa, yakışır kardeşime…

Bu da dükkanın adresi: http://store.kineda.com/collections/streetfighter

Ben diyorum ki:

