Sony tekrar “hack” edildi


Anonymous Sony’yi tokatladı, yapacak bir şey yok.

Hesabınız varsa bir kontrol edin. PSN hesap listesinin ufak bir kısmı şöyle;

http://pastebin.com/HUjZPaF3

Adrese gidemeyenler ya da sorun yaşayanlar ya da siteden kaldırıldı ama ben göremedim diyenler için ya da ben kendimi görmedim ama kıllanıyorum diyenlere de şöyle bir bilgi var;

Adamların ele geçirdiği veritabanı 50GB boyutunda imiş. anon@prvt.org adresinden isterseniz, kendinizi kontrol edebilirsiniz belki?

Sony tekrar “hack” edildi” üzerine 2 yorum

    1. Anonymous grubunun Sony PSN veritabanından elde ettiği 50GB’lık kullanıcı bilgilerinin sahibi olan kişinin e-posta adresi bu.
      Eğer sizin de hesabınızın olup olmadığını öğrenmek istiyorsanız, iletişime geçebilir ya da veritabanını paylaşmasını isteyebilirsiniz.

Ben diyorum ki:

