Final Fantasy VII ile tekrar buluşmak mı?


Square Enix sağolsun, günümüz sistemlerine uygun bir Final Fantasy VII düzenlemesi ile çalıştığını açıklamıştı. Birkaç aydır hiç ses seda çıkmayan projeyi önce Windows 7’nin güncellemelerine yordular, şimdilerde de çeşitli sitelerde ve dergilerde Windows 8 denemeleri yüzünden bekletildiği yazılır oldu.

Ne olursa olsun, geçen ay atılan gol bayağı enteresandı.

Final Fantasy VII PC Re-release sürümü bir anda satışa kondu ve kısa bir süre içinde yüzlerce kişi tarafından satın alındı. Fakat sorun şu ki, satın alınan sürüm Re-release olan hali olmamakla birlikte, çalışmasını engelleyen bir DRM sistemine de sahipti.

Bunların dışında, Square Enix’in oyunu kimin satışa koyduğu hakkında da bir fikri olmadığı açıklandı. Biraz ilginç, değil mi?

Neyse, benim önemsediğim kısma gelirsek, sene 2012 olmuş ki 2013 köşede görünüyor. 1997’de ilk gördüğümde beni keyiften kudurtan -buraya ağzımın suyu aktı ile başlayıp kafayı yedirtene kadar giden çeşitli abartma deyimleri yazılabilir- şu güzelim oyunun yeni sistemlere gelecek olmasından tabi ki keyif alıyorum. Hatta bana kalsa bir güzel paket yapsınlar da ilk oyundan son oyuna kadar hepsini tek kalemde edinebilelim.

Son bölüme geçiyorum…

SE oyunu kesinlikle yayınlayacağını iletti ama işlerinin ne zaman biteceğini belirtmedi. Yapılan hatadan dolayı özür dilediler ve satın almış olan kullanıcıların son çalışmayı ücretsiz edineceğini de ekledi. Şimdi beklemek bize düşüyor.

Ben diyorum ki:

